بازار های استانبول

بهترین مراکز خرید ترکیه

استانبول مال

میتوانید در آن نمایندگی های انواع برند ها و مارک های  معروف دنیا و برند های ترک را مشاهده کنید . این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه است که تقریبا ۱۵۶ هزار متر مربع وسعت دارد و همچنین دارای ۳۵۰ مغازه که زیباترین ویترین هارا دارند. مهمتر از همه اینکه بزرگترین نمایندگی Toyzz و کامل ترین جنس های برند Victoria Secret در مرکز خرید استانبول مال وجود دارد.

استانبول مال

پس محال است از این مرکز خرید دست خالی برگردید. ساعت کاری مرکز خرید استانبول مال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است، پیشنهاد میشود اگر میخواهید خریدی به دور از شلوغی داشته باشید صبح ها به خرید در این مرکز خرید بروید. برای رفتن به استانبول مال میتوانید با مترو یا تراموا بروید.

آدرس: ترکیه، استانبول، بشکشهیر، محبوتبی، بولوار سلیمان دمیرل.

فروم استانبول

یک مرکز خرید اروپایی ترکیه است و جزو بزرگترین مراکز خرید است که هرساله ۲۰ میلیون بازدیدکننده دارد. در این مرکز خرید امکانات تفریحی و مهیجی وجود دارد تا هنگامی که بازدیدکنندگان از خرید کردن خسته شدند بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

فروم استانبول

ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب است و میتوانید در طول این زمان از خرید کردن لذت ببرید و هر چیزی را خریداری کنید از پوشاک برند ترک گرفته تا سوغات ترکیه.

مرکز خرید هیستوریا

این مرکز خرید یک مجموعه ی کامل از رستوران و کافه و مرکز خرید و مرکز تفریحی است. کافه ی آن روباز است و همچنین سقف شیشه ای آن باعث میشود نور خورشید به فضای مرکز تجاری بتابد. رستوران ها و کافه های این مرکز خرید غذا ها و نوشیدنی های متنوعی سرو میکنند.

بازار هیستوریا استانبول

مرکز خرید هیستوریا امکانات دیگری شامل کارواش، داروخانه، خیاطی، خشکشویی، سالن های آرایش و مسجد میشود و همچنین سینمای آن با ۸ پرده و زمین بازی کودکان؛ کنسرت و تفریحات دیگر برای کودکان جزو سرگرمی های بازدیدکنندگان این مرکز خرید است.

ایستینیه پارک

این مرکز خرید در استانبول در محلی با همین نام واقع شده است که ۸۵ هزار و ۲۵۰ متر مربع وسعت دارد و همچنین دارای ۲۹۱ فروشگاه میباشد که در ۴ طبقه از بازدیدکننگان خود استقبال میکند. ایستینیه پارک از دو قسمت سر پوشیده و روباز تشکیل شده است که فضای باز آن دارای یک فضای سبز مرکزی است که اطراف آن را فروشگاه هایی احاطه کرده اند.

بازار ایستینیه

ساختمان این مرکز خرید سه قسمت دارد که قسمت اول آن یک محوطه تفریحی است و قسمت دوم یک محوطه ی روباز با فروشگاه های اطراف آن و قسمت سوم بازار است که از بقیه قسمت ها متمایز است چون با معماری و سبک بازارهای سنتی ترکیه ساخته شده است.

بلیط اینجا همراه شما در ترکیه:

برای خرید بلیط هواپیما استانبول به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

برای اطلاع از شرایط و رزرو تور ترکیه با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
3 ماه قبل

[…] بهترین مراکز خرید ترکیه […]